| 
			 1. ASERTYWNOŚĆ JAKO KONSTRUKTYWNE NARZĘDZIE POROZUMIEWANIA 
			ODBIORCA: osoby fizyczne, rodziny, kadra kierownicza, działy Human Resources, pracownicy działów obsługi klienta 
			2. KOBIETA BEZPIECZNA 
			ODBIORCA: kobiety, młode dziewczęta, rodziny narażone na ryzyko utraty bezpieczeństwa osobistego 
			3. RADZENIE SOBIE ZE STRESEM JAKO PODSTAWOWA UMIEJĘTNOŚC PRZETRWANIA 
       ODBIORCA: osoby fizyczne, rodziny, kadra kierownicza, działy Human Resources, pracownicy działów obsługi klienta oraz aktywni członkowie organizacji 
			4. KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA JAKO PODSTAWOWY ELEMENT POROZUMIENIA 
			ODBIORCA: osoby fizyczne, rodziny, kadra kierownicza, działy Human Resources, 
			pracownicy działów obsługi klienta oraz aktywni członkowie organizacji 
			5. INTELIGENCJA EMOCJONALNA W CODZIENNYM ŻYCIU 
			ODBIORCA: osoby fizyczne, rodziny 
			6. AUTOPREZENTACJA 
			ODBIORCA: Osoby poszukujace pracy 
			7. WZMACNIANIE PEWNOŚCI SIEBIE 
			ODBIORCA: osoby fizyczne, rodziny, kadra kierownicza, działy Human Resources, pracownicy działów obsługi klienta oraz aktywni członkowie organizacji 
			8. PRZEMOC W RODZINIE 
			ODBIORCA: osoby fizyczne, rodziny 
			9. MOWA CIAŁA 
			ODBIORCA: osoby fizyczne, rodziny, kadra kierownicza, działy Human Resources, pracownicy działów obsługi klienta oraz aktywni członkowie organizacji 
			10. AGRESJA SŁOWNA I FIZYCZNA JAK JEJ UNIKAĆ, JAK SOBIE Z NIĄ RADZIĆ 
			ODBIORCA: osoby fizyczne, rodziny, kadra kierownicza, działy Human Resources, pracownicy działów obsługi klienta oraz aktywni członkowie organizacji 
			11. NADWAGA  - PSYCHOLOGICZNE PRZYCZYNY ORAZ SPOSOBY WYCHODZENIA Z KRYZYSU 
			ODBIORCA: osoby fizyczne, rodziny 
			12. NIEDOWAGA - PSYCHOLOGICZNE PRZYCZYNY ORAZ SPOSOBY WYCHODZENIA Z KRYZYSU 
			ODBIORCA: osoby fizyczne, rodziny 
			13. NEGOCJACJE W CODZIENNYM ŻYCIU, W PRACY, W DOMU, Z DZIEĆMI I MŁÓDZIEŻĄ 
			ODBIORCA: osoby fizyczne, rodziny 
			14. ORGANIZACJA CZASU JAKO NIEZBĘDNY SZCZEBEL OSIĄGANIA SUKCESÓW 
			ODBIORCA: osoby fizyczne, rodziny 
			15. POZYSKIWANIE FUNDUSZY ZA POMOCĄ POCZTY BEZPOŚREDNIEJ 
			ODBIORCA: organizacje pozarządowe (tzw.non-profit organizations), prywatne przedsiębiorstwa 
			16. MISJA FIRMY 
			ODBIORCA: Organizacje, Kadra kierownicza wszystkich działów 
			17. ORGANIZACJA CZASU JAKO NIEZBĘDNA UMIEJĘTNOŚĆ LIDERSKA 
			ODBIORCA:Kadra kierownicza wszystkich szczebli, Pracownicy zatrudnieni na stanowiskach samodzielnych, Każdy pracownik firmy  
			18. KREATYWNOŚĆ W BIZNESIE METODY TWÓRCZEGO ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW I PODEJMOWANIA DECYZJI ODBIORCA:Kadra kierownicza wszystkich szczebli, Działy marketingu i reklamy Działy wdrażania nowości i wynalazków 
			19. NEGOCJACJE JAKO METODA ZARZĄDZANIA KONFLIKTEM 
			ODBIORCA:Kadra kierownicza , Działy obsługi klienta Działy Human Resources 
			20. MARKETING MIX PODSTAWY PSYCHOLOGII REKLAMY 
			ODBIORCA: Dział marketingu i reklamy 
			21. SPRZEDAŻ JAKO FORMA KOMUNIKOWANIA SIĘ Z KLIENTEM 
			ODBIORCA: Działy sprzedaży i obsługi klienta 
			22. BUDOWANIE EFEKTYWNYCH ZESPOŁÓW OPARTE NA MOTYWOWANIU 
			ODBIORCA: Kadra kierownicza wszystkich szczebli Zespoły pracownicze 
			23. ROZWÓJ ZAWODOWY MENEDŻERA ORAZ SYSTEM  OPIEKI NAD ROZWOJEM ZAWODOWYM PRACOWNIKÓW - COACHING I MENTORING 
			ODBIORCA: Kadra kierownicza wszystkich szczebli Zespoły pracownicze 
			24. INTELIGENCJA EMOCJONALNA W BIZNESIE 
			ODBIORCA:Kadra kierownicza wszystkich szczebli, Pracownicy zatrudnieni na stanowiskach samodzielnych, Każdy pracownik firmy 
			25. OSOBISTY ROZWÓJ MENEDŻERA 
			ODBIORCA: Kadra kierownicza wszystkich szczebli 
			26. WSPIERANIE OSOBOWOŚCI 
			ODBIORCA: Kadra kierownicza wszystkich szczebli 
			27. TRENING ANTYSTRESOWY DLA MENEDŻERÓW 
			ODBIORCA: Kadra kierownicza wszystkich szczebli 
			28. UMIEJĘTNE POROZUMIEWANIE SIĘ 
			ODBIORCA:Kadra kierownicza wszystkich szczebli, Pracownicy zatrudnieni na stanowiskach samodzielnych, Każdy pracownik firmy 
			29. KOMUNIKATYWNOŚĆ W BIZNESIE 
			ODBIORCA: Dział obsługi klienta, Menedżerowie wszystkich szczebli 
			30. KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU FIRMY 
			ODBIORCA:Kadra kierownicza wszystkich szczebli, Pracownicy zatrudnieni na stanowiskach samodzielnych, Każdy pracownik firmy 
			31. ZDOBYWANIE ROZGŁOSU 
			ODBIORCA: Organizacje pozarządowe Działy marketingu i reklamy firm nastawionych na rozwój 
			32. JAK BYĆ LEPSZYM MENEDŻEREM-ODNAJDYWANIE WŁASNEGO STYLU ZARZĄDZANIA 
			ODBIORCA: Menedżerowie wszystkich szczebli 
			33. KONSTRUKTYWNA OCENA PRACOWNIKA POPEŁNIANE BŁĘDY I METODY ICH NAPRAWY 
			ODBIORCA: Menedżerowie wszystkich szczebli, Działy Human Resources 
			34. PRACOHOLIZM A DELEGOWANIE ZADAŃ 
			ODBIORCA: Menedżerowie wszystkich szczebli 
			35. TWORZENIE I ROZBUDOWA SIECI ZWOLENNIKÓW 
			ODBIORCA: Organizacje pozarządowe, Instytucje charytatywne, Organizacje religijne 
			36. DOBÓR PRACOWNIKÓW 
			ODBIORCA: Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw 
			37. PROJEKTOWANIE SZKOLEŃ 
			ODBIORCA: Dział szkoleń 
			 |